TRAINING REPRESENTATIVE

Co budeš mít na starosti?

  • Pravidelná návštěva, podpora prodeje a odborné školení personálu jednotlivých lékáren a salónů v České republice, spolupráce na bázi seminářů
  • Příprava, organizace a účast na eventech
  • Tvorba technických listů a produktových školicích materiálů
  • Rozvíjení, prosazování a dodržování firemní filozofie a hodnot v interním prostředí a ve vztahu k zákazníkům
  • Optimalizace portfolia nabízených služeb v souladu s vývojem trhu a konkurence
  • Vytváření, vyhodnocování a optimalizování obchodní strategie s cílem maximalizovat objem prodeje a výnosů, příprava a aktualizace plánů školení
  • Navazování obchodních vztahů s klíčovými zákazníky, vytváření a budování efektivních a přínosných partnerství do budoucna
  • Účast na vytváření plánů školení z krátkodobého i dlouhodobého pohledu a rozvoj společnosti
  • Monitorování aktivit konkurence a vývoj situace na trhu s cílem zhodnocovat konkurenční pozici a získávat výhody na trhu
  • Příprava vedení školení zaměstnanců – vytvoření systému, struktury vzdělávání, tvorba tréninkových plánů
  • Zodpovědnost za dodržování rozpočtu – za nákladový okruh tréninků

Bez čeho se neobejdeš?

  • Prezentační a prodejní dovednosti
  • Výborná znalost produktů
  • Znalost ANJ – pokročilý
  • Dynamická a komunikativní osobnost
  • Vysoké pracovní nasazení
  • Samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
  • Týmový hráč

Co ti na oplátku nabízíme?

Tvé možnosti k rozvoji v naší rostoucí společnosti budou stejně rozmanité jako naše produktové portfolio. Nabízíme moderní a mezinárodní pracovní prostředí, které umožňuje rozvíjet tvůj inovační potenciál.

Místo práce: Česká republika, působiště PRAHA
Termín nástupu: ihned

Pokud Tě tato příležitost oslovila, pošli nám svůj životopis a motivační dopis na z.ovciarkova@sk.naos.com